Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
04-10-2011
ul. 7 Dywizji 14
59-800 Lubań


Naczelnik Wydziału
Anna Krawiec
pok. 10
tel. 75 646 44 80 75 646 44

Kadry
Irena Rogoza - Z-ca Naczelnika
pok. 8
tel. 75 646 44 78

Sekretariat Burmistrza Miasta Lubań
Halina Zwierzyńska - Inspektor
pok. 24
tel. 75 646 44 00
75 646 44 0075 646 44 00

Biuro Obsługi Interesanta
Kamila Dubis - Inspektor
Kornelia Martyniak (zastępstwo: Weronika Tropiejko) - Inspektor
pok. 9
tel. 75 646 44 9975 646 44 99

Biuro Rady Miasta
Joanna Temborowska – Inspektor
pok. 18
tel. 75 646 44 0975 646 44 09

Archiwum Zakładowe
Maria Chorosza - Inspektor
pok. 1
tel. 75 646 44 06
75 646 44 06

Staże, praktyki zawodowe, BHP
Urszula Marzec – Inspektor
pok. 1
tel. 75 646 44 06

Do zadań Wydziału Organizacyjno-Prawnego należy między innym:

  • zapewnienie sprawnej obsługi i sprawnego funkcjonowania Urzędu,
  • prowadzenie spraw służby prasowej i informacyjnej Burmistrza,
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu i kadry kierowniczej jednostek podporządkowanych,
  • obsługa sekretariatu burmistrza i zastępców,
  • sporządzanie projektów sprawozdań z działalności Burmistrza na sesje Rady Miasta oraz sprawozdań rocznych z wykonania uchwał Rady,
  • obsługa komisji dyscyplinarnej,
  • prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz wniosków, interpelacji
    i zapytań radnych oraz komisji Rady,
  • prowadzenie spraw w zakresie stanowienia przepisów prawa miejscowego oraz koordynowanie obsługi prawnej Urzędu,
  • prowadzenie centralnego rejestru aktów prawnych Burmistrza,
  • obsługa i doręczanie przesyłek pocztowych Urzędu,
  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • organizowanie oraz prowadzenie praktyk szkolnych i studenckich,
  • prowadzenie spraw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spraw przeciwpożarowych,
  • organizowanie oraz obsługa świąt, uroczystości państwowych i miejskich,
  • obsługa zgromadzenia wspólników miejskich spółek,
  • nadzór organizacyjny nad Biurem Rady,
  • prowadzenie spraw i właściwej dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych.

Ponadto Wydział prowadzi archiwum akt osobowych byłych pracowników Urzędu Miasta Lubań. W archiwum znajdują się akta osobowe po byłych jednostkach podległych Urzędowi Miasta, tj.:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (PGKiM),
  • Zakład Estetyki Miasta,
  • Administracja Domów Mieszkalnych,
  • Komunalne Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sp. z o.o.


Druki do pobrania:


         

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...