04-10-2011
ul. 7 Dywizji 14
59-800 Lubań
Naczelnik Wydziału
Anna Krawiec
pok. 10
tel. 75 646 44 80 75 646 44
Kadry
Irena Rogoza - Z-ca Naczelnika
pok. 8
tel. 75 646 44 78
Sekretariat Burmistrza Miasta Lubań
Halina Zwierzyńska - Inspektor
pok. 24
tel. 75 646 44 00
75 646 44 0075 646 44 00
Biuro Obsługi Interesanta
Kamila Dubis - Inspektor
Kornelia Martyniak (zastępstwo: Weronika
Tropiejko) - Inspektor
pok. 9
tel. 75 646 44 99
75 646 44 99
Biuro Rady Miasta
Joanna Temborowska – Inspektor
pok. 18
tel. 75 646 44 09
75 646 44 09
Archiwum Zakładowe
Maria Chorosza - Inspektor
pok. 1
tel. 75 646 44 06
75 646 44 06
Staże, praktyki zawodowe, BHP
Urszula Marzec – Inspektor
pok. 1
tel. 75 646 44 06
Do zadań Wydziału Organizacyjno-Prawnego należy między innym:
- zapewnienie sprawnej obsługi i sprawnego funkcjonowania Urzędu,
- prowadzenie spraw służby prasowej i informacyjnej Burmistrza,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu i kadry kierowniczej jednostek podporządkowanych,
- obsługa sekretariatu burmistrza i zastępców,
- sporządzanie projektów sprawozdań z działalności Burmistrza na sesje Rady Miasta oraz sprawozdań rocznych z wykonania uchwał Rady,
- obsługa komisji dyscyplinarnej,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz wniosków, interpelacji
i zapytań radnych oraz komisji Rady,
- prowadzenie spraw w zakresie stanowienia przepisów prawa miejscowego oraz koordynowanie obsługi prawnej Urzędu,
- prowadzenie centralnego rejestru aktów prawnych Burmistrza,
- obsługa i doręczanie przesyłek pocztowych Urzędu,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- organizowanie oraz prowadzenie praktyk szkolnych i studenckich,
- prowadzenie spraw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spraw przeciwpożarowych,
- organizowanie oraz obsługa świąt, uroczystości państwowych i miejskich,
- obsługa zgromadzenia wspólników miejskich spółek,
- nadzór organizacyjny nad Biurem Rady,
- prowadzenie spraw i właściwej dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych.
Ponadto Wydział prowadzi archiwum akt osobowych byłych pracowników Urzędu Miasta Lubań. W archiwum znajdują się akta osobowe po byłych jednostkach podległych Urzędowi Miasta, tj.:
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (PGKiM),
- Zakład Estetyki Miasta,
- Administracja Domów Mieszkalnych,
- Komunalne Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sp. z o.o.

Druki do pobrania: