Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
04-10-2011

ul.Mickiewicza 6
59-800 Lubań

Naczelnik Wydziału
Beata Soczyńska
pok. 3
tel. 75 646 44 39 

Biuro dowodów osobistych
Bernadeta Medyńska - Inspektor
Halina Tomaszewska - Inspektor
pok. 1,2
tel. 75 646 44 41

Wymeldowania administracyjne, współpraca z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
Paula Pleśnierowicz (zastępstwo:Magdalena Mroczkowska-Hammerszmidt) - Inspektor
pok. 2
tel. 75 646 44 73

Ewidencja ludności
Monika Wierzba - Inspektor
Aneta Płachcińska – Podinspektor
pok. 5
tel. 75 646 44 38

Do zadań Wydziału należy między innymi:

• prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,
• prowadzenie postępowań w sprawach imprez masowych i zgromadzeń,
• gromadzenie danych w rejestrze mieszkańców oraz rejestrze zamieszkania cudzoziemców,
• rejestracja i sprawdzanie danych w rejestrze PESEL w zakresie uprawnień określonych ustawą o ewidencji ludności,
• występowanie o nadanie numeru PESEL w sytuacjach określonych ustawą o ewidencji ludności,
• przyjmowanie formularzy od osób wykonujących obowiązek meldunkowy na terenie gminy oraz dokonywanie stosownych zmian w rejestrze mieszkańców,
• wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu z urzędu i na wniosek,
• udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,
• realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów na terenie gminy,
• prowadzenie stałego rejestru wyborców,
• sporządzanie list do kwalifikacji wojskowej,
• sporządzanie wykazów dzieci objętych obowiązkiem szkolnym,
• wydawanie, wymiana i unieważnianie dowodów osobistych,
• przyjmowanie zgłoszeń i wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,
• wydawanie zaświadczeń zawierających pełny odpis danych przetwarzanych w Rejestrze Dowodów Osobistych,
• udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym,
• udostępnianie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi znajdującej się w posiadaniu organu,
• prowadzenie spraw związanych z współpracą z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, a w szczególności:
a) przygotowywanie projektu rocznego programu współpracy samorządu Miasta Lubań z w/w organizacjami,
b) realizacja rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
c) przygotowywanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
d) przygotowywanie umów, kontrolowanie i ocena realizacji zleconych zadań publicznych,
e) przyjmowanie sprawozdań z wykonania zadań publicznych.

 


Druki do pobrania:

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...