Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
07-05-2013

Uruchomienie na początku bieżącego roku linii telefonicznej nazwanej jako „Powiadom Burmistrza” okazało się przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę” – świadczy o tym duże zainteresowanie ze strony mieszkańców Lubania, którzy doczekali się działań ze strony magistratu mających na celu ułatwienie, a przede wszystkim skrócenie drogi informacji, o której chcą powiadomić włodarza miasta. Jedno z otrzymanych zgłoszeń dotyczyło uszkodzenia nawierzchni mostu nad rzeką Siekierka, poprzez który spacerowicze mogą się przemieszczać z ulicy Łużyckiej na ul. Włókienniczą.

Zabezpieczenia ubytku w nawierzchni mostu dokonano niezwłocznie po interwencyjnym telefonie.

Obecnie obiekt jest wyłączony z użytkowania, gdyż trwa jego gruntowna przebudowa.


Zastanawiasz się gdzie zgłosić awarię latarni? Kogo poinformować o zniszczeniu mienia publicznego? – „Powiadom Burmistrza” dzwoniąc pod numer (telefonu) 75 64 64 401. Linia czynna jest zarówno w godzinach pracy Urzędu Miasta Lubań, jak również po jego zamknięciu. Dzwoniąc po zakończeniu pracy urzędu do dyspozycji mieszkańców jest automatyczna sekretarka, na którą należy nagrać zgłoszenie.

- Wszystkich serdecznie zachęcam do korzystania z uruchomionego telefonu. Liczę, że uproszczenie kontaktu na linii urząd – mieszkaniec - społeczeństwo spotęguje Państwa zaangażowanie w sprawy naszego miastamówi Burmistrz Miasta Arkadiusz Słowiński.

Red.

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...