Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
11-02-2013

Zastanawiasz się gdzie zgłosić awarię latarni? Kogo poinformować o zniszczeniu mienia publicznego? – „Powiadom Burmistrza” dzwoniąc pod numer (telefonu) 75 64 64 401. Od 11 lutego 2013 roku z inicjatywy Burmistrza Miasta Lubań uruchomiona została specjalna linia telefoniczna, gdzie mieszkańcy naszego miasta będą mogli zgłaszać zdarzenia wymagające szybkiej interwencji.

Pracownik Urzędu Miasta, przyjmujący zgłoszenie po rozpoznaniu sprawy dokona bezzwłocznego przekazania jej do właściwej komórki organizacyjnej oraz powiadomi Burmistrza o przyjętym zgłoszeniu. Zgłaszający wyrażający chęć otrzymania informacji o sposobie realizowania zgłoszenia, jak również zakończonych działaniach zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika merytorycznie odpowiedzialnego.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Lubania, podjęliśmy kolejne kroki, aby usprawnić kontakt między lokalnym samorządem a społecznością – informuje Burmistrz Miasta Arkadiusz Słowiński - służyć temu będzie specjalnie uruchomiona linia telefoniczna, która podobnie, jak serwis „Zapytaj Burmistrza” ma na celu wskazanie spraw wymagających podjęcia szybkiej interwencji ze strony urzędu. Wszystkich serdecznie zachęcam do korzystania z uruchomionego telefonu. Liczę, że uproszczenie kontaktu na linii urząd – mieszkaniec - społeczeństwo spotęguje Państwa zaangażowanie w sprawy naszego miasta.

Linia „Powiadom Burmistrza” czynna jest zarówno w godzinach pracy Urzędu Miasta Lubań, jak również po jego zamknięciu. Dzwoniąc po zakończeniu pracy urzędu do dyspozycji mieszkańców jest automatyczna sekretarka, na którą należy nagrać zgłoszenie. Państwa wiadomość zostanie odsłuchana i przekazana następnego dnia po rozpoczęciu pracy przez pracowników Biura Obsługi Interesanta.

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...