KONSPEKT LEKCJI WF
L.p.
|
Część lekcji
|
Tok lekcji
|
Uwagi organizacyjno - metodyczne
|
1.
|
Część wstępna
|
Czynności organizacyjno- porządkowe
- zbiórka
- powitanie klasy
- sprawdzenie obecności i gotowości do zajęć
- podanie tematu lekcji oraz głównych zadań lekcji
Rozgrzewka
1.Zabawa ożywiająca:
-„Berek samolot”
-„Murarz”
2.Dookoła sali:
-marsz dookoła sali, co trzy kroki skłon,
-marsz dookoła sali, co trzy kroki obrót,
-marsz wypadami,
-marsz, co trzy kroki wymach N,
-marsz z chwytem za kostki,
3.Ustawienie w kole:
-krążenia bioder w prawo i w lewo,
-krążenia tułowia w prawo i w lewo,
-siad rozkroczny skłony tułowia,
-przysiad podparty naprzemienne wyrzuty NN w tył,
-p.z. skłon T z zejściem do podporu przodem i powrót,
-podskok z obrotem o 360*,
RR w bok podskoki obunóż ze skrętem tułowia.
|
Zorganizowanie grupy
Odnotowanie nieobecnych lub nie ćwiczących tego dnia
Met. zabawowa- ścisła, nauczyciel wyznacza osoby prowadzące.
Jedna za drugą, met. ścisła- naśladowcza.
|
|
Część główna
|
1. Podział na 2 drużyny, każda drużyna ustawiona w rzędzie na linii,
2.Zadania: Pierwsza osoba w rzędzie dostaje kontroler ruchu, wybiera utwór z gry DanceStar Party. Po odtworzeniu układu przez zawodnika nauczyciel zapisuje punkty i kontroler zostaje przekazany kolejnej osobie. W trakcie wykonywania ćwiczeń przez pierwszą osobę, pozostałe w rzędzie naśladują czynności wykonywane przez nią.
|
Met. zadaniowa- ścisła.
N. jest sędzią, zwrócenie uwagi na dokładne wykonywanie zadań. Zapisanie ilości zdobytych punktów.
|
3.
|
Część końcowa
|
1.Ćwiczenia uspakajające:
-siad skrzyżny w kole RR na kolanach, próba wstania z siadu bez pomocy RR.
2.Podsumowanie dydaktyczno – wychowawcze.
3.Zalecenia i instrukcje do samodzielnego usprawniania się.
4. Pożegnanie.
|
Podsumowanie wyłonienie zwycięskiej drużyny.
|