06-10-2011
SEKRETARZ

Marzena Różańska
Kontakt: pokój 24, tel. 75 646 44 00
e-mail: boi.um@luban.pl
Sekretarz wykonuje zadania z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.
Sekretarz prowadzi sprawy Miasta w imieniu Burmistrza z zakresu:
- obsługi organizacyjno-prawnej i zapewnienia sprawnego funkcjonowania Urzędu,
- utrzymania obiektów administracyjnych,
- wykonywania funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu z wyłączeniem spraw z zakresu zatrudniania, zwalniania, wynagradzania oraz karania,
- nadzór nad organizacją pracy Urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- prowadzenia spraw dotyczących rozpatrywania skarg i wniosków,
- zapewnienia sprawnej obsługi organów gminy,
- informatyzacji podmiotów publicznych,
- organizacji świąt państwowych i miejskich,
- ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- prowadzenia spraw dotyczących wyborów do parlamentu, na prezydenta, parlamentu europejskiego, do organów jednostek samorządu terytorialnego oraz referendów ogólnonarodowych i lokalnych,
- organizacji zbiórek publicznych, zgromadzeń publicznych i imprez masowych,
- współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,
- koordynowania spraw związanych z przeciwdziałaniem wprowadzeniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz przeciwdziałaniu finansowania terroryzmu,
- koordynowanie spraw z zakresu kontroli zarządczej,
- nadzoruje i koordynuje działalności następujących komórek organizacyjnych:
- Wydział Organizacyjno-Prawny,
- Wydział Spraw Obywatelskich,
- Urząd Stanu Cywilnego,
- Referat Informatyki.